Posted by on May 11, 2013 in Porady | 0 comments

Postawić na różnorodność

Postawić na różnorodność

Jaka strategia jest lepsza? Wiedzieć trochę w ramach różnych, często zupełnie odmiennych dziedzin? A może skupić się na jednej wybranej i w niej się specjalizować? Dwie skrajności, wśród których ciężko wybrać tę bardzo dobrą i bardzo złą. Sztuką pozostaje jak zwykle dążenie do kompromisu. Na pewno na rynku pracy poszukiwani są specjaliści, osoby posiadające ponadprzeciętną wiedzę na dany temat oraz dysponujące pewnym rzadkim zakresem umiejętności. Tacy ludzie nie szukają pracy, a nawet jeśli to często znajdują ją niemal od ręki. Poza tym to właśnie ich poszukują headhunterzy. Jednak obok wyspecjalizowanej wiedzy w jednym zakresie nawet takiemu fachowcowi przydatne mogą okazać się także nieco inne informacje czy umiejętności. Tym bardziej, że wiele współczesnych branż działa na bardzo interdyscyplinarnych warunkach. Zatem wiedza możliwie najbardziej wszechstronna także może stanowić o sile przetargowej na rynku pracy. Trudno jest czasami wybrać ofertę szkoleniową, która byłaby najlepsza do uzupełniania kompetencji, ale i tak warto stawiać na możliwie szeroki rozwój.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>